Zdjęcia butelek, alkoholu, opakowań szklanych są jednym z tych rodzajów fotografii produktowej, które wymagają specjalnego podejścia. Porównać można trochę z biżuterią. Są różne powierzchnie, mamy szkło które tworzy odblaski, płyn który jest prześwitujący, etykiety które łączą w sobie kilka rodzajów powierzchni.
Szczególnej uwagi wymagają napoje “kolorowe”. W HerzigStudio osobiście bardzo lubimy takie opakowania, ale nie ze względu na wartości spożywcze, ale ze względu na możliwość stworzenia takiego efektu ‘ognia w płynie’. Whisky, czy likiery mienią się w świetle. Podświetlamy butelki z taką zawartością by wyglądały bardziej kusząco.
Zależy nam, aby zdjęcia katalogowe takich produktów jak butelek, opakowań szklanych, whisky, wódek, piwa, wina. likierów, koktajli, akcesoriów barmańskich i innych rzeczy związanych z branżą wyglądały bardzo efektownie i estetycznie dlatego w procesie powstawania sesji zdjęciowych stosujemy technikę multi-ekspozycji. Robimy po kilka ujęć na jeden produkt. I tak, mamy oddzielnie sfotografowaną np. butelkę, oddzielnie płyn z efektami specjalnymi, oddzielnie etykieta, oddzielnie korek i ewentualnie inne, dodatkowe elementy jak jakieś kartoniki, szklanki, zawieszki. Oczywiście, dla jasności, aparat jest na statywie, a fotografowany przedmiot cały czas nie ruchomo. Tylko, że zmienia się trochę światło do każdego z tych zdjęć. Następnie, w programie Adobe Photoshop dokonujemy fotomontażu i w ten sposób uzyskujemy bardzo interesujące zdjęcie katalogowe np. wódki smakowej, które zawiera mnóstwo szczegółów i jest sympatyczne dla oka, bo w ma w sobie to “coś”.
Wyszukiwarka na stronie HerzigStudio:
- 158
- 1
- 1
- 8 095
- 4 103
- 56
- 0